چک‌این های خود را دیگر به اپلیکیشن Swarm بسپارید !


اگر با فوراسکوئر آشنا باشید می‌دانید که این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های iOS و اندروید محسوب می‌شود و در واقع محبوب ترین شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان فعلی شما !  

3029960 inline i 1 swarm by foursquare چک‌این های خود را دیگر به اپلیکیشن Swarm بسپارید !

در فورسکوئر شما می توانید بعد از ورود به هر مکانی در آنجا چک این کرده و تجربیات خود از آن جا شامل عکس یا متن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا دیگرانی که در آینده به آن مکان می روند از تجربیات شما استفاده کنند. برای مثال شما به رستورانی رفته اید و یکی از غذاهای آن جا را دوست داشته اید. آن غذا را در این مکان به دوستانتان پیشنهاد می کنید و دوستان شما می توانند بعدا با چک این در آن مکان از پیشنهاد شما باخبر شوند.

photo 1 چک‌این های خود را دیگر به اپلیکیشن Swarm بسپارید !

اما فوراسکوئر اپلیکیشن جدیدی به نام Swarm عرضه کرده است که به شما کمک می کند بسیار راحت تر و سریع تر از قبل چک این کرده و متوجه شوید کدام یک از دوستانتان در نزدیکی شما هستند و حتی با آنها تماس برقرار کنید.. یکی از نکاتی که در اپلیکیشن Swarm سعی شده  که بهبود پیدا کند مصرف باتری بوده است. طبعا اپلیکیشن هایی که از جی پی اس استفاده می کنند مصرف باتری بیشتری نسبت به اپلیکیشن های دیگر دارند اما توسعه دهندگان Swarm این وعده را داده اند این اپلیکیشن به صورت هوشمند کمترین میزان استفاده از جی پی اس شما را خواهد داشت.

photo 2 چک‌این های خود را دیگر به اپلیکیشن Swarm بسپارید !

پس به دنیای Swarm خوش آمدید. Swarm برای iOS و اندروید را همینک می توانید دانلود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد